Fest på hjul.

I tidligere tider, en annen tidsregning, det var en gang for lenge lenge siden…osv. 

Nå høres det ut som at det er fryktelige gamle dager jeg snakker om, men til ettertanke så må jeg tune inn på VINYL stasjonen på DAB radioen for å finne de riktig gamle gode låtene, det sier sikker sitt. Så det begynner å bli ei stund sida man var ung ungdom. 

Men nok om det. Da vi var i Vikingeskipet på veteranutstilling kom jeg på nok en bil som vekket mange gamle minner fra den tida, da man var en ung ungdom. Opel Manta. I en bil lik denne hadde vi mange morsomme turer. En barndoms kompis, bestekompisen, hadde en slik bil. Her var det selvfølgelig også masse stereo og datidens kuleste musikk, noe av den musikken jeg må på VINYL stasjon på DAB for å høre i dag. 

Hjemmefester er ikke det jeg husker best, men alle raggerundene vi hadde i bilene våre. Vi festet best i bil. Så på en måte var vi nok litt, som tv programmet, på Raggen vi også. Mange morsomme minner. 

Nevnte jeg VINYL stasjonen på DAB radioen 😀 Vel noen ung ungdom er man ikke lengre, moden ungdom får man vel kalle seg. Gamle blir vi aldri. 

 

#blogg #opel #manta #vinkingskipet #hamar #raggen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg