Det å ha den rette i hånda.

Trudde du at det klarte seg med en rimeligere modell? 

Jo tru på Julenissen og tannfeen du. 

Nei svingen kom og rundt hjørnet sto tida for å bytte mobil. Jeg hadde hatt oppturer og nedturer med den mobilen jeg hadde. Ikke at det var noe feil med mobilen, men det var ikke rette modellen. Det var ikke bare feil modell, det var feil merke. 

Veien var blitt trasket med en iPhone 6S i hånda i nesten tre år. Du veit, når du går med feil følge i hånda blir hverdagen tung og grå, derfor var det en glede at Samsung tok hånda mi nå. 

Ingenting i veien med iPhone 6S. Det må være en av de beste mobilene jeg har eid noen gang, siden Nokia 5110. 

Men iPhone var ikke den rette for meg når jeg skulle ut døra og ut i verden. Vi har hengt sammen i et elsk/hat forhold i nesten tre år, nå var det over. Idag går jeg ut døra med en ny venn som skal bistå meg med alt jeg lurer på, Samsung Galaxy S8+

Med hurtiglader’n plugget inn, en silkemyk overflate, vanntett og ansikt gjenkjenning til å låse opp skjermen er vi klare for nye eventyr. 

Så får vi se hvordan batteriet responderer på kulde, iPhone likte ikke kaldt vær. Den bør man tåle nå i disse dager hvor vi veksler mellom -10’C og -24’C her vi bor. 

 

#blogg #samsung #s8+ #mobil #iphone #telefon #2018 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg