Så kom frua hjem med ei pakke i henda.

Jeg vinker frua og dattera i vei til en handletur. Jeg ser baklysa på Priusen forsvinner opp veien. Sjøl så har jeg planer om å erobre huset, TV og sofaen. På skjermen skal det vises motorsykler, på YouTube.

Vi begynner med historien om Kawasaki. Etter det blir det historien om Honda.

Det er moro å se hvor ting kommer fra. Når begynte alt, hvem satte igang og hvordan kom ideene til det vi ser ruller på veien i dag.

Så…så kommer frua og dattera hjem.

Frua kommer med en pakke…

…pakka var til meg.

Jeg så nok veldig ut som en bortkommen totalt forvirret alien der jeg sto. Ei stor pakke, tung var den også.

Da jeg tar opp pakka veit jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Der er det en MSI Gaming PC.

Jeg har ønsket meg en PC med litt krefter i som henger med litt bedre når jeg redigerer videoer osv. Men jeg har lagt det litt bort fordi det er gjerne maskiner som koster litt.

Og der står frua i døra med en MSI Game PC. Jeg har prøvd å takke så mye jeg kan for denne fine overraskelsen, men jeg synes jeg kommer litt til kort. Frua sier -bare vær den du er du elskling.

Kan ikke få sagt det godt nok, men TUSEN TAKK for den utrolig flotte pc’n elskling.

#blogg #msi #gaming #pc #desember #2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg