Ei uke forsinket, men her kom den rolige helga.

Der kom endelig den rolige helga. 

Det var forrige uke det at jeg gledet meg til ei rolig helg. Den rolige helga gikk med ryddesaga på full gass og høy føring av treskjærer saga. Litt skremt var jeg da fredagen kom denne gangen, skulle det bli full gass med øreklokkene på eller skulle det bli, ei rolig helg? 

Å tror du ikke den helga jeg ventet på forrige uke kom denne gangen. Ikke noe ryddesag, ikke noe bilvask (det skulle jeg ha gjort) og jammen kom det ikke mer snø enn at jeg slapp å måke den. Dette ble jo rett så bra. 

Bortsett fra en tur til Chattaberg og en liten tur bort så har det meste av tida blitt brukt her. Det ble gjort et forsøk på å se et par filmer, ingen av dem så jeg ferdig fordi øya detter igjen.

Escape Plan er en bra film. Det var lenge sida vi hadde sett den. Blueray skiva ble satt i PS4 og play ble trykket inn. Det gikk vel så som så og så datt øya igjen. Ikke mulig å få se en film fra start til stopp. 

Så skulle jeg se Batman, den gikk på tv. Det ble også en film som rullet inn i drømmeland. 

5rldqTeiGY4

Slik ble nå det, film ble ingen høydare denne helga, men det var rolig da. 

Farsdag. 
Jeg ble minnet om at det var farsdag idag. Det er noe jeg ikke er helt i takt med, unga er voksne så det blir ikke til at vi feirer morsdag og farsdag lenger slik vi gjorde. Det er som regel slik at frua sier i fra at jeg skal sende en sms på morsdag og farsdagene. Vi gjorde en tur på BM og fikk kaffe og kake, flott kake som jeg tok Snapchat av, det bilde blir jo sendt og borte er det. 

Men jeg fikk nå en veldig fin overraskelse stående på spisestuebordet her når jeg sto opp idag. 

Den døra der har jeg sett før. Om jeg ikke tar helt feil så ligner den på døra til en Bilbo Baggins. Silje har vært i sitt kreative hjørne igjen og laget denne flotte skulpturen. Tusen takk Silje. 

Vi har kjørt Prius i minusgrader, det skal vi fortsette med litt til føre vi beskriver det. 

Men jeg sitter her og skriver går lyset ute på. Jeg titter ut og ser at en bukk kommer gående. Den gjør seg en tur bort til stabburet og leter etter solsikkefrø som ligger på bakken. Naturen kommer så og si på trappene her, koselig. 

Lag en fortsatt fin søndag, det som er igjen av den. Det går i Once upon a Time på Netflix her. Jeg henger ikke helt med på den serien, den traff ikke helt. Men frua er helt oppslukt. Jeg venter på Wikings. 

God søndag. 

 

#blogg #søndag #vinter #farsdag #film #bukk #rådyr #natur 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg