Den rolige lørdagen.

-Hva for planer har du helga?, ble jeg spurt om på jobben på fredag. -Nei jeg har ingen planer så det blir å ta det litt på sparket, svarte jeg. Det var en ting jeg ihvertfall var helt sikker på, jeg skulle ikke dra i gang ryddesaga denne lørdagen! Det gikk jo rett dit høna sparker! 

Noe av dagens gjøremål hadde jeg sett veldig frem til, vasking av bilen. Etter trafikkuhellet forrige søndag har jeg ikke fått vasket bilen før nå. Men nå står Priusen rein og fin i garasjen. Blir det sol i morra blir det kanskje en tur, blir det regn blir den stående under tak. 

Trafikkuhellet får vi ta i neste innlegg. Kvelden har kommet til veis ende.

 

    

#blogg #lørdag #prius #hybrid #plugin #2017 #hverdag #helg 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg