Har jeg en akkileshæl så er det dissa!!!

Det er ikke mange ting der ute som får en som går med godt planta bein på Moder Jord til å føle litt småpanikk. Men alle har sin akkileshæl, kanskje flere akkileshæler, men jeg har ihvertfall en og det er disse små krekene her…fy pyton!

Nyklekka edderkopper 🙁 

Disse er rett og slett ekle kryp. 

Også denna da, som hang i taket da jeg parkerte bilen i efta. Denna er nesten så han ikke passer i et kjøkkenglass!!! Eller…jo i kjøkkenglasset passer den vel, men strekker’n på beina så skrever den over eggeglasset…grøsssss! Det verste var at jeg lot den henge der. Så det blir jo moro å se om jeg glemmer denna i morra da, når jeg skal ut i bilen kl0615. 

Blææææhhhhh vel vel sjekk under senga føre du legger deg i kveld 😛 

 

#blogg #edderkopp #høst #foto #akkileshæl  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg