2010 og 2017 er ikke så ulike idag.

Jau vi får tru det blir likar i mårra! 

Det var nå ikke akkurat dette jeg så for meg 24.april med bare en uke igjen til 1.mai og Mjøsa runden. Men det har skjedd så mang en gang før at det har snødd seint på året. Det skjedde ihvertfall i 2010 den 4.mai. Da kom det en hel del, og jeg sto på sommerdekk! Det gjør jeg ikke idag, takk og lov. 

Men YR.no sier at sola kommer på onsdag, vi får ha vår lit til det da. Jeg har ihvertfall ikke noen egen metode å spå været på 😉 

 

#blogg #snø #vinter #april #2017 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg