6,7km lang langfredag.

Det var ikke bare langfredagen som var lang i går. Med litt rastløs kropp og et behov for å gå en tur ut i de dype skoger, ja da var det bare å pakke sekken med nyladet kamera, et friskt minnekort og dra på seg Sniper støvlene og tusle av sted. 

Og det skulle bli en bra tur. 6,7 km over 3 timer 48 minutter. “Morning walk” har Endomondo navngitt turen ser jeg. 

Det sildrer og renner mange fine vann i skogen. Og disse skal en jo prøve å fange med kamera. Men det ble nesten med “livet” som innsats da jeg holdt på å dette oppi hele bekken. Det gikk bra, og med et litt usikkerhet på hvor mye vann mitt Nikon D60 tålte av vann var det dette bilde jeg klarte å få med meg hjem.

Gode støvler er et godt grunnlag for en vellykket skogstur VIKING SNIPER. Og militærets bukser med bukseseler. 

Da jeg kom hjem ventet et ferdig tappet bad og en frisk Smoothie. 

Til kvelds ble det kalkun og siste delen av Hobbiten. 

 

#blogg #påske #endomondo #påskeferie #nikon #d60 #raudberget #langfredag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg