Har jeg fått fjøsnissen i hus?

Jeg har vokst opp med det at fjøsnissen fletter man til hesten. Fjøsnissene var visstnok veldig opptatt av å ta vare på spesielt hestene. De passa på og stelte med dem og så til at de hadde det bra.

Og hester som hadde fått man sin flettet var heldige. Det var et tegn på at de ble godt tatt vare på.

Nå har ikke jeg noen man, litt fyldig hårmanke har jeg nok, men rart er det at hver gang jeg sovner litt på sofaen så våkner jeg med flette i håret???

Har jeg fått en forvirret fjøsnisse i hus eller skal spørre frua om ho vet noe om dette 😉.

#blogg #fletter #hår #fjøsnisse

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg