En lørdag midt i blinken.

En lørdag midt i blinken er en lørdag hvor du våkner av deg sjøl sånn mellom 07-08 om morran og sola skinner inn soveromsvinduet. 

Plen skal klippes og klørne til Måne skal klippes (kanin) og en annen avtale skulle vært deltatt på, som jeg glemte helt bort. 

Midt i blinken ja, det var også hensikten her, på standplass. Det er lettere sagt enn gjort. Moro er det, å få være med Kongsvinger sportskyttere og pistolskyting. Det er en kunst å skyte pistol. Det begynte med litt spredning, men siste runden ble ganske bra med 6-8-10-10-10 på skiva. Ikke så ille for en nybegynner. 

Etter en tur på butikken kommer frua med et smil om munn og setter seg i setet. Ho smiler lurt så jeg tror jo med engang at nå er det noe ho ønsker seg. Og jeg går fem på -hva er det du ønsker nå? Plumper jeg ut… Også får jeg denne fine sjokoladen…hmm følte meg litt dum da ja. Notat til meg sjøl om at jeg ikke skal være så rask med antagelser!!!

Middagen var jo lett å lett å like idag. 


 

Superfilmen i kveld ble Spy. Denne falt i smak her i huset. Anbefales virkelig. 

Og toppers var det at vi fikk tilbake hjemmekinoanlegget vårt fra reparasjon idag. Hovedkortet måtte byttes. Men så ble masse dioder mørke på tv’n vår, på ambiligth. Hmm det var ikke toppers! 

En smal liten trøst er at det går an å skru av hele ambiligth’en så vi slipper å se at det bare er lys rundt halve tv’n. 

 

#blogg #pistol #skyting #lørdag #spy 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg